Saknar så det gör ont.

Skrivet den 2010-07-31 kl 11:19:59 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag är det tungt.. Saknar min lilla flicka så det gör ont..

Jag kan inte förstå varanna helg föräldrar...2 veckor utan sina barn för att sdan ha dom i 2 dagar.
Är ju inte klokt...
Jag tycker högst en vecka sen gör det ont i en...

Så idag är en liten tuff dag faktiskt..

Men det står tvätta på mitt schema idag..
Mitt huvud spränger, jag sover knappt något på nätterne nu när jag  sjuk.. Men snart gåt det över o då kanske jag kommer kunna sova...

PÅ TORSDAG..hämtar jag Mysan...hon ska stanna hos mig till Söndag...
Det blir karuseller o kalas o massa mys med mig o Ken.
Ska bli så mysigt...

Jag vill bara somna in just nu och vakna o så är allt fixat med boende och att jag har barnen o allt är lungt.. Me så funkar tyvärr inte livet.. Denna veckan som kommer är det bara massa praktiska detaljer som ska fixas o flytt mm.. TRÅKIGT...men så är livet säger dom som vet...för jag vet inte längre vad och hur ett liv ska vara...

Kommentarer
Maja

Det är en jobbig process du går genom men livets vägar är oförutsägbara och vad som helst kan ske!

Var stark för dina små!

2010-07-31 @ 15:08:40
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: