Barabadet

Skrivet den 2010-06-23 kl 00:14:45 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har vi varit o badat hela dagen.. O nu sitter jag här o är bränd.. Men det var underbart..
Vi överraska Ken o gick o hämtade honom på fritids ( det är pappa vecka) o där kom vi kl 10 o sa HEJ Kom så ska vi bada.. Han blev jätte glad. Så hans pappa hämtade honom på badet istället.
Maggan o flickorna o jag o Ken o mina bonus flickor var där hela dagen..Kl 15 gick jag o hämade Mysan på dagis så hon med fick komma med..Jodå vi hade det riktigt skönt utan henne också. Så dom stora fick mig för sig själv.
Men My är rädd för vatten så när hon kom ditt så var det bra att leka på lekplatsen för inte ska hon bada inte..

-Nu ska vi till badet My
-Nej!
-Jo My alla är där och väntar
-OKEJ!
-Ska bli skoj eller hur?
-NEJ MY BADA mamma, NEJ MY BADA...Mammmmmmaaaaaaa NEJJJJJ My bada....
-Nej My ska inte bada my ska bara sitta still o titta.
-okej mamma..

Ja eller hur.. Sitta still vet inte My vad det är för något..
Glömde kameran men Becca tog en bild med sin mobil så jag sätter in den sen.


Kommentarer
Maja

Haha så var Josefin när hon var 2 år typ.. Mest med havet dock men ändå. Vatten var inget att ha då.

2010-06-23 @ 12:15:50
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: