En dag i MALMÖ

Skrivet den 2010-03-18 kl 12:01:23 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår var jag i Malmö hela dagen.. först var jag hos doktorn för att få reda på att JAG ÄR FRISK..men har kärringaköra typ...
Skönt att få det på papper att det är tillåtet att vara SJUK I HUVUDET...


Bussen till Stan...

Sen kom en söt litet tjej o hämtade mig på sjukhuset..

Ja precis Lilla Lunahon hämtade faster sp faster slapp ta bussen..
Vi åkte hem till Sabine o Palle o tog en fika innan vi körde ut o letade KLÄDER...

Kolla så snygg lampa... VILL HA....


Ja o vi hittade KLÄDER till Matlida... vi tycker hon ska ha dessa byxor på söndag...
30kr för 80tals byxor.. SUPER ju...

Iallfall slutade dagen med att The D hade varito fiskat och jag fick rensa fisk..

Här har vi några...

Nu ska jag fortsätta jobba, och sen kommer KEN hem idag...saknar att mysa med honom..Men det får jag göra idag...

ha en bra dag alla... KRAM Silla

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: