Lördag hemma hos oss.

Skrivet den 2010-03-20 kl 23:51:05 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har det varit en lugn skön lördag.. Barnen har lekt och klätt ut sig...


Denna gips figur har Ken gjort...

Det var inte Mysan som hade ritat på bordet...
-Nej mamma..
Är det säkert My?
-Nej mamma, Emilia..
He he ja man ser ju inte att det är hon som haft pennan...

Här har dom klätt ut sig....

Den klänningen var INTE alls förstor...

Nämen en clown...som bara kom in springande..

Coole....

Cowboy... Han höl på att bryta fötterna när han gick i dom..

PÅ tal om dessa skor... Jag kommer ihåg att jag verkligen ville ha dom.. ( ja det var super många år sedan)
Jag gick och titta på dom nästan dagligen i flera månader..
En dag bestämde jag mig för att köpa dom..
1200kr Lägger jag aldrig på skor...
Jag köpte dom och använde dom en gång...sedan dess har dom legat i garderoben..
Jag har inte ens mage att sälja dom..eller ge bort dom...för jag har ju betalt 1200kr för dom..som jag aldrig i hela mitt liv kommer att göra igen på ett par skor... ALDRIG....

Sen var det TEATER, Clownen kom in i en sko och väskaffär..
Ja dom sålde glass där också...
Det slutade med att Clownen fick sova hos expediten....
Det är en lång historia...men den va bra och dom var verkligen jätte duktiga..

Och här är en som med ville spela teater, men i garderoben som hon brukar gömma sig i..

Ja sen måste jag ju bara stoppa in en bild på min älskade son..Som jag saknar så...
Usshh ja det är inte roligt när dom flyttar hemifrån..

Mysan börjar bli sjuk IGEN...Men 2 fulla veckor på dagis är rekord...
Men just nu ligger hon här brevid mig och börjar få feber...STACKAREN...

Ja vi ses snart igen...



Kommentarer
marie

haha härligt! Att klä ut sig är kul!

Och jag gillar mysans uringning...hehe sån ska nog jag också skaffa ;)

Synd att hon blir sjuk igen...jag kommer ihåg hur det var... PEST

Ha en skön söndag!

KRAM

2010-03-21 @ 07:56:59
URL:
Maja

Vilka fina bilder!! Ni är så söta alla. Ni har jättefina klänningar Ken och My!

2010-03-25 @ 00:04:37
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: