Lite från dagens bilder...

Skrivet den 2010-05-10 kl 22:28:29 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Lite bilder från dagen idag... Ser ni ankorna...Jodå dom finns hos oss
hela dagarna, tror tom att dom sover hos oss nu..
Kallar på mig 3 gånger per dag o vill ha mat..


Mysan älskar sin gunga...



Lite bilder på körsbärsträdet... Riktigt fint blev det tycker jag...





Mysan går o kallar på pappa

Nu är det gungan som gäller...Hela kvällen var det gungan idag...


Ohhh Mamma jag håller på att trilla..
My e så rolig för cyklen hade trillat då säger hon
Cykeln har trillat av..
Muggen har trillat av..
Gafflen trillat av... hehehhehe



Kommentarer
D

SÅÅÅÅÅÅ lilla silla pilla körsbärsträdet blev fint säger du ååååhhhh vad trevligt att du tycker det....

Kanske du ska be om ursäkt för allt du kallade mig och min hjärna ifjol när jag beskar trädet.. Minns du inte så var jag en stor idiot och min hjärna var helt slut... Du höll på att idiotförklara mig i flera månader så du förstår kanske själv hur länge du SKALL be om forgivnesssssssss......

2010-05-10 @ 23:06:01
URL:
Anonym

vilka underbara bilder!!

Kul att se hur ni har de!

Lite avundsjuk på ert gröna gräs o blommande träd.

Här e gräset fortfarande gult efter snön o träden har precis fått knoppar :(.

Men jag tycker allt du kan låna ut kameran till någon annan så de blir lite bilder på dig med :)))

2010-05-10 @ 23:06:58
URL:
sabine

Fan alltså!!! Jag vill också ha så fin trädgård som er!!!=(

2010-05-11 @ 11:33:13
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: