LUNA`s namngivning

Skrivet den 2010-05-30 kl 22:50:26 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

En mycket trevlig dag... Väldigt trevligt faktiskt..
Det var Lunas dag i dag.. ( men hon fattade ju ingenting) Visst var det fint och super trevligt.
Men jag förstår inte varför man inte döper eller harnamngivning när barnen är större. Då får dom ju vara med. Det blir liksom deras speciella dag... ( ja nu skriver jag inte detta för att Krille döptes när han var 8år eller för att inte mina andra är namngivna) utan mer för att jag tänkte på det idag.

Maten var god och allt var väldigt trevligt..
Här kommer lite bilder från idag...

Jeanatte Palle o Barbro..
Det finns nog ingen bild på alla dom 3 på samma bild.. MEN nu har jag en..

Jeanette, Barbro o Maggan... MAGGANS STORASYSTRAR...
Ja jag var inte med för jag tog bilden.. Men jag fanns där ;-)

Det är fel på blogg.se 48 min har jag hållt på med 2 bilder..
Så nu fortsätte rjag i morgon...

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: