Maskros

Skrivet den 2010-05-22 kl 19:34:18 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ja titta här vad tror ni jag gör idag ??

Precis idag är det invigning för ett par hanskar...

DETTA är det bästa köp jag någonsin har gjort...
EN maskros plockare... Super bra, super snabbt blir man av med dom..

Rötter och allt följer med... Hur lätt som helst..


Vi håller ju på att få gräsmattan fin...det kommer ju ta detta året.. Men tillnästa blir den super
fin hoppas vi..
Men idag har jag tm tyckt att det varit roligt OCH VARMT att hålla på i trädgården..

Så alla ni somhar maskrosor....KÖP EN..det är värt varenda enkrona...


Snart ska jag se film... kl 21.15 jag brukar aldrig titta på tv men denna vecka bestämde jag mig för att det var en film jag ville se.

Trevlig helg på er...

Kommentarer
Barbro

hahahahahaha...ja vi får väl se nästa år hur många maskroser som kommer upp.....typ, exakt lika många....men känpa på...jag kan ju alltid ha helt fel =)

2010-05-23 @ 01:40:53
URL:
e-k

Tack för tipset Silla och ha en fortsatt trevlig pingst



Kram på dig

2010-05-23 @ 10:35:07
URL: http://www.steeperz.com
jossan

var har du köpt den? :O

2011-05-13 @ 14:39:53
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: