Så här---

Skrivet den 2010-05-30 kl 22:28:12 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Så här roligt har jag haft det denna helg..
Visst har vi haft det jätte stressigt... Men jag är väl född stressad antar jag...

Maggan är nog trött på mig för vi har träffats 3 dagar nu..
Barnen har varit hos oss.. Flickorna åkte hem idag *alltid lika tråkigt* men Ken o My är kvar.
ken sticker till sin pappa i morgon och kommer hem igen på tisdag..
Han tränar fotboll på måndagar i BW90 så därför sover han hos sin pappa på dom dagarna.

Idag fick jag världens finaste dikt av Krille.

Mamma
Du är där när jag behöver dig, du glömmer
dina egna bekymmer. Du är min tillflykt
och klippa, med dig känner jag mig trygg.
Kanske borde jag berätta för dig oftare hur mycket jag uppskattar dig, men du är den
jag älskar. Du är ljuset i mitt liv..

Jo då jag grät när jag läste det, för jag finns verkligen där alltid för honom.
Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar honom.
(jo jag älskar alla mina barn)
Men nu är det honom jag pratar om..*skriver om*

Jag är den kykling mamman som ringer honom varje dag..Jag kan inte låta bli.
Ibland tänker jag att IDAG SKA JAG FAKTISKT inte ringa. Men när kvällen börjar närma sig så är jag på telefonen igen. Jag kan inte låta bli.

Jag kan inte förstå mig på föräldrar som bara skiter i sina barn. Jag kan inte förstå mig på föräldrar som inte bryr sig. Jag kan dö för mina barn.

Av Ken fick jag ett armband han hade gjort till mig idag... JÄTTE fint.. (bild kommer)

Av My fick jag inget... Dennis gjorde inget för mig i morse med barnen ( 3året i sträck) Men han tycker själv att jag fick ju ett strykjärn (ja ni läser rätt, vårt gick i sönder i morse) o då menar han på att det var en morsdag present.
Jag tycker det INTE... för jag tycker det är något som är till hela familjen..

Ja jag blev super besviken...jag är en sådan person som vill ha en kaffe serverad eller plockande blommor.
MEn FAN inget då blir jag besviken.

Alltid på fars dag eller hans födelsedagar. Så hjälper jag barnen med att handla.

Jag vet att många tycker jag är super löjlig nu. MEN JAG KOMMER SKITA I DET hädan efter...

Denna vecka fram över, har jag jätte mycket att gör. Det är grillkvällar,studenter mm..

KRAM från Silla




Kommentarer
Anja

Vet precis hur du känner. Det är supertråkigt. Även för barnen. Dom vill ju kunna fira sin mamma, är ju så roligt att planera tillsammans m sin pappa, att göra mamma glad coh överraska henne på födelsedagen! Det tyckte jag var supermysigt när jag var liten!



Hoppas att the D skärper sig till nästa år.



Jag fick ingenting av Daniel detta året heller. Mest för att vi inte hade NÅGRA pengar alls, men det som faktiskt gör mig argast och mest frustrerad är att han inte ens kan låta barnen FÅ FIRA och mig få uppleva att bli firad, om så bara m frukost på sängen!



Det är liksom inte så värst mycket begärt tycker jag.



Grattis Silla, har helt missat att det är din födelsedag! Har inte alls hängt med i bloggvärlden på sistone.



kram

2010-06-06 @ 02:52:54
URL:
Silla

Nej jag har inte fyllt år...ehhehe

2010-06-09 @ 19:41:10
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: