bloggen

Skrivet den 2010-11-30 kl 13:28:56 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Bloggen kommer sist på listan just nu..
Alla är vi /har varit sjuka..
Idag e Mysan hemma o sjuk.. rebecca e sjuk o Ken e sjuk...
Kan vi få slippa det snart...

Helgen som gått var lugn...
Men här finns lite bilder på just bakandet...




Vad e bakandet om man inte låter fantasin flöda ;-)




Sen Tycker många att jag sätter in förmycket snö bilder...ja jag skrattar...
Men dom är till min bror som inte bor i Sverige o min kusin som aldrig see snö än på tv..
Så dom har bet mig stoppa in bilderna...

Fågel"huset" som Mysan målat medhjälp av Dennis..


Sen har ag köpt mig en vit lykta till fönster trappan...
Så nu kommer det se ut så här en tid i allafall.



Jag är helt fast i mina shabby sidor, kan sitta o titta i flera timmar o bara komma på massa ideer hur jag vill ha det.
Nu får jag ta hand om Mysan...hon ligger här brevid o tittar på Barbapapa ( eller Barbappapa) vet faktiskt inte vilken stavning den har för det står olika överrallt..
Hoppas ni har det mysigt ute i snön...Idag visade det på -10 grader... Jag tycker det e super mysigt..
MEN OJ OJ OJ...Vilken elräkning det blir..
Jag vågar knappt tänka på det för då blir det ju ingen jul med klappar till barnen o alla utflykter vi ska göra me min kusin..
o El priserna bara stiger o stiger... helst ju kallare det blir...
Förra julen betalade vi en lön gick till räkningar o mat o den andres till ELRÄKNINGARNA...
Så ja jag kan erkänna att jag e super nervös för det o ändå snålar jag med el o värme..
Har ni dyra el räkningar?

Kommentarer
myran

jag har inga el räkningar alls inte ens hushållsel för allt ingår jätteskönt att inte behöva tänka på det fast ja plocka precis ut bilen från verkstan 3500 kr fattigare va, sen slutade vindruttorkaren funka nu den ena va FAN jag har ju precis lagt ut massa pengar. Jag bara ställde bilen o gick in orkar inte. Hade jag befunnit mej i skåne hade jag poppat förbi sillas place o ätit en snopp av någor slag helst en pepperkakssnopp, tycker om både snoppar o pepperkakor nämligen. Krya på er allihop!!!!

2010-11-30 @ 14:26:32
URL:
Annie

Hmm ... du får väl lägga ut vad du vill i din blogg, eller? Snöbilder, sommarbilder, snoppbilder .. what ever?! Eller?

Har ni inte fast elpris Silla? Om inte - skaffa det!

Gå in på elskling och jämför! Kram Annie

2010-11-30 @ 15:34:56
URL:
Jeanette

"En bild säger mer än tusen ord" brukar det ju heta=))

2010-11-30 @ 21:37:52
URL:
D

Annie precis vad jag tycker... Eon har precis rövat oss med avtalet så att uppdraggranskning hade gjort ett timmes program om vårat elavtal, men silla är lite rädd för eon så hon vill inte bråka med dem....... För då kanske eon stänger av elen för den här fembarnsfamiljen så att alla fryser ihjäl....

2010-11-30 @ 23:34:23
URL:
Silla

Hahhahahahaha..Rädd...mmm nej men ingen ork just nu..

2010-12-01 @ 09:48:28
URL:
sanne

hej jag kommer hem en dag till dig tar med mig tomten i fönstret den som sitter ha det så bra

2010-12-01 @ 22:53:47
URL:
dyr el

Nu blir el dyrare:

http://självförbättring.se/sveriges-elmarknad-del-2/?preview=true

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: