Första snön som stannat...

Skrivet den 2010-11-24 kl 09:47:05 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag mår jag mycket bättre, sov hela dagen igår nästan, o la mig tidigt igår.. Snön har verkligen piggat upp mig..

Jag efterlyste ju gardiner...Så söta Annie (vännina) kom hem till mig med sin trevliga man Tommy o lämnade..

Så jag ville ju testa så jag byte gardiner vid trappan..o skulle se hur dom såg ut..

Så nu får dom hänga där..
Ska köpa en vit lykta men ställde det så här så länge...
Ohh jag är tillbaka hos min mormor ;-)
Men jag tycker att det är super snygg...

är jag vaknade i dag så såg det ut så här:

Mysigt...
Jag älskar snö...
Helst när man bor sov vi...Jätte mysigt det piggar verkligen upp..
My ville inte till dagis hon ville ut o åka pulka...
Jag hoppas det kommer snöa hur mycket so helst, ja helst ska vi bli insnöade...MED alla barnen hemma..

Idag ska jag bara hämta mig så att jag inte tröttar ut hjärnan direkt o blir liggandes i morgon..
Så toligtvis inget jobb idag utan bara vara...

Jag kom på att jag inte haft någon semester på hur länge som helst.. Begravning är ingen semester, barnen sjuka är ingen semester.. Sedan hade jag o Dennis vårt bråk där jag int e var hemma på 4 veckor..det var verligen ingen semester..
( hade jag vetat att vi skulle tillbaka till varandra igen, hade jag ju kunnat resa hela den månaden, istället letade jag boende o mådde skit ) he he som det kan bli...

Ja snart kommer kusinen o hälsar på det ska bli roligt...
Ja ni får ha en underbar dag..Själv ska här pysslas..

Kommentarer
maria

ja du jobbar inte i hemtjänst hör jag då vill man inte ha snö hehe...burr har inte varit ute ännnu men kände på vattnet i kranen att det är kallt ute o ja ska snart börja knega i snön ska ta på mej mycke att dom gamla tror jag dumpit ner från rymden, vem e det kommer dom säga du syns ju inte....GOTT o höra du har en bra dag pyssla o mys skänk en tanke på en lite knegande kämpande myra i snön...krams

2010-11-24 @ 10:48:34
URL:
maria

men glömde säga att rummet ser jättefint ut o alla lyktor o allt mys jag tänker alltid va fint det gäller massa saker typ om någon har något fint på sej osv...men glömmer säga något måste skärpa mej där så nu vill jag säga mysigt o fint silla din familj kan va glada att komme hem till allt mys krams

2010-11-24 @ 11:02:12
URL:
Silla

Va gullig du är Maria... He he..



Ja stackare..hemtjänsten är inte rolig när det är kallt.. bättre nä det är lagom typ 22 grader... Kram

2010-11-24 @ 13:30:12
URL: http://sillas.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: