Hämtning o onödigt vetande.

Skrivet den 2010-11-25 kl 08:55:36 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Om mig
Namn:
Silla
Ålder: 41 *ushh ÅNGEST*
Längd: 167
Vikt: Yeah right..för mycket.
Civilstatus: Sambo
Smeknamn: Älskling
Syskon: Barbro, Palle, Maggan, Miki
Bra egenskaper: Omtänksam, Trevlig, vänlig, lyssnare envis.
Dåliga egenskaper: Morgon sur, envis, tänker för mycket.
Hårfärg: Brunett men massa grått i ;-(
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: 38


Klädsel

Vad har du på dig idag:
Svarta tajts, svart tunika..
Vad använder du just nu för skor: Just nu sitter jag med foppatofflor, har precis varit ute o rökt.
Favoritfärg på kläder:
Svart, massa svart…

Senaste person som

Sov i din säng:
Dennis o lilla Mysan.
Du pratade med: Ken, My, flickorna och Dennis precis innan dom åkte iväg.
Du delade en drink med: Det var ett tag sedan, får nog ta en idag..
Du gick på bio med: Dennis, men jag tycker inte om Bio så jag låter hellre bli.
Du gick på stan med: Dennis
Skällde på dig: Ken..

Senaste

Låt du hörde:
Waka Waka, för Mysan lyssnar på den hela tiden.
Film du såg: Ett tag sedan jag tittade på film, men på tv gick det någon jag bara log o slö titta på
Mat du åt:
Schnitzel med potatis, sås o sallad..
Kram: Ken precis för han var hemma o lämnade sin väska.
Puss: Denis, Mysan o Ken.
Fest: Sist hos Oliver.
Känslan: Trött…men trivs med snön.
Ilska: Mitt morgon humör
Resa: Den sista var Israel i somras, Skulle bli Egypten om 2 mån, men den har vi skjutit fram lite.

Glädje:

Dröm:
Att jag o familjen ska vara friska

 Boken du läste: Sorg
Personen du träffade: Bara familjen än så länge idag
Personen du pratade i telefon med: Idag har jag inte pratat, igår med Natalia
Personen du fick sms av: Telenor, du har en ny räkning på internetbank, betals senast den 15 Dec.
Gången du åt en 7-eleven korv: Eehh ha rjag aldrig ätit..
Gången du var utomhus: För exakt 4 min sedan..
Gången du sov: Imorse och skönt var det..
Saken du köpte: Var på Gekås för en liten tid sedan o handla.

En bild på Mysan från igår när jag hämtade henne på dagis..



Hon var jätte lycklig att jag kom med pulkan, men jag var inte så lycklig.
Jag blev helt anfådd och svettades som en gris, skulle ha väntat lite innan jag skulle
ut o leka med henne i snön..Jag tog ut mig ordentigt..
Men snart så..är Silla pigg igen..då ska det lekas i snön mycket mer.


Kommentarer
Annika

Va rolig lista! Kul att läsa!

2010-11-26 @ 12:43:42
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: