Lekt i snön med barnen..

Skrivet den 2010-11-25 kl 20:31:34 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag har varit en mysig dag...

När jag hämtat barnen var vi ute o lekte i snön i över 2 timmar..super mysigt...



Jag hade roligt i snön...


Busarna hämtadefrån dagis o Skolan...

Nu fram tills jag varit hos läkaren kommer jag att jobba mycket mindre..
Jag pallar inte ligga helt pall... så istället för att slösa allmin energi på jobb så kommer
jag ta det lungt tills jag vet vad det är som är fel..

Imorgon kommer flickorna...elller bara Emilia för Rebecca ska sova hos en kompis..
Men vi får se vad vi ska hitta på...

Snart kommer rummet vara klart då kommer jag ha fullt upp ;-)längtar..

Till alla er jag hunnit säga till om Jennys kläder hemma hos Sabine..
Jag ber om ursäkt, jag trodde det var innan jul men idag fick jag veta att det var efter jul..
Så köp ni ert nu i affärerna... Jag hade fel..

Så nu sover snäckan brevid mig så nu är min surf tid slut... ;-)
Det är det bästa med att JAG ÄLSKAR ATT SOMNA MYSAN..
Jag tar datan med mig i sängen och hon lägger sig o somnar o jag surfar.. ;-)





Kommentarer
Marie

Ni gör alltid så roliga saker med era barn.

2010-11-26 @ 11:21:34
URL:
Annika

Snöänglar så härligt!

2010-11-26 @ 12:43:08
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
jane

Snön gör en verkligen mycket gladare!!=)

2010-11-26 @ 15:26:09
URL: http://gumpen.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: