Magnus Betnèr

Skrivet den 2010-11-07 kl 11:52:04 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår var vi på Magnus Betnér det var ett tag sedan jag skrattade i 90 min hela tiden. Jag tycker han är så rolig och han gör mig så glad...
Vi hade en trevlig kväll, men fick ont i häcken av att sitta på en "biostol" i 90 min utan att röra sig...
Visst var det värt det, men hade man suttit bekvämt hade det varit guldkant...

Idag fick jag höra, tt det heter inte eka...det svatas fackla...ja så nu har jag lärt mig det... ;-)

Idagär en mys dag..Dennis är o golfar o jag o Mysan sitter i soffan o myse lite efter lekarna vi har haft..

Nu ska hon visa mig vad tomten ska köpa till henne....

Vi skulle ju inte fira jul med julklappar i år, för vi skulle ju resa..Men nu blev det lite annorlunda med den resan så det blir jul med klappar istället och resan kommer senare..

Ha en bra söndagför det ska jag ha...



Tack Krille o Cilla för passningen igår, det var verkligen snällt av er.. <3 <3

Kommentarer
marie

Vikken kalaspinga...och så vackert hår! Du är en kanonsnygg tjej Silla :)

2010-11-07 @ 14:20:41
URL:
Anja

Fan vad snygg du är Silla! Wow!!!



Härligt att ni hade kul.



Men du, eka-fackla!? jag fattar nada?



Menar du ekrarna som är i cykelhjulet? Fackla är ju något helt annat. Vem har lurat dig nu. The D? fniss fniss



Om det är dom i hjulet du menar så heter det ekrar (en eker, flera ekrar).



http://sv.wikipedia.org/wiki/Eker



En eka däremot är en liten båt man ror med. :-D



Du får be Dennis massera din röv efter mastodontsittningen på 90 minuter ;-) Det gör han säkert så gärna.



:-)



2010-11-07 @ 14:31:41
URL:
Silla

Snygg??? FET heter det...

Marie jag hatar mitt hår..Förr älskade jag det men inte när jag ska ut för jag e ko dum i att göra vid det..o det är jätte tråkigt..



Anja: Jag skrev Fakeltåg... men det skulle stå Facel och Eka när det ska stå eker....



2010-11-07 @ 16:22:58
URL: http://sillas.blogg.se/
jane

Fin=)

2010-11-07 @ 20:21:09
URL: http://gumpen.blogg.se/
marie

okej...reality check!!! Det där är inte fet...kanske inte vad du är van och se ut...men inte fet!! Kvinnlig vacker. Och jag skulle nästan kunna döda för det där håret... Sååå avundsjuk

2010-11-08 @ 10:01:26
URL:
Annika

Jag hade jättegärna sett honom!

2010-11-08 @ 13:30:45
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Miss S

så fin du är:)

2010-11-08 @ 17:43:52
URL:
mamkan

me like this foto...nice

2010-11-11 @ 12:12:22
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: