Olika saker..

Skrivet den 2010-11-30 kl 22:02:21 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Dessa dagar när jag surfat runt har jag hittat massor jag skulle vilja ha..
Jag kan börja med denna virkade pallen...super snygg ju..

En sådan hade jag kunnat tänka mig göra.. men det får bli ett framtida projekt..
Visst e den snygg... ??

Sen en sådan här stege ska jag med göra.. Den borde vara klar innan den 22e... Men jag kommer inte hinna..
Men den kommer upp i allfall så småningom..

Sen e jag tvungen att sätta in denna bild som jag hittade på en blogg...
Hur cool är inte den till Dennis då...
ACDC älskar han, och han har nog ADHD också ELLER ?? ;-)
Så denna hade ju passat honom som handen i hansken...

Krilles o Cillas Katt... Haha...Muse orkar nog inte lysna på dom mer.. Så
han väljer att hålla föröronen när han ska sova...

Ohh titta på denna till My... Ja Ken hade också haft roligt i den några år till..

Ja det var lite vad jag hade att komma med just nu...
Får göra en kaffegök och gå ut med den till Dennis.. Han fryser säkert..
-10 visar det just nu...
Men SNÖN ligger kvar o det ska komma mer på torsdag.. Ingen är gladare än jag...
Tur man arbetar hemma...Annars hade jag nog inte tyckt det var så roligt...

Ska smycka lite.. har beställning på 10 armband och 4 halsband..som ska vara klart till på Söndag...
Natti på er...


Kommentarer
Annie

Jag är jätterädd för katter och det är inte mitt absoluta favoritdjur, MEN .. det där var den absolut gulligaste bilden jag sett på en katt nångång!!! Naaaw .. så söööt!!!!! :D

2010-12-02 @ 08:24:53
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: