tisdag 23 nov

Skrivet den 2010-11-23 kl 07:57:49 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Somnade igår strax efter 22 men vakande hela natten, tillsist låg jag vaken några timmar i natt.. Gjorde allt jag kunde för att somna om men det gick inte.. Somnade kl 05 riktigt hårt härligt..Men kl ringde kl 07...
The D körde Mysan till dagis idag så jag ska passa på att sova några timmar nu så jag inte är så trött när barnen kommer hem...
Så mycket borde göras..
-jobba
-tvättafönster
mm mm..
Men ohhhhh jag orkar ju inte...

Nu längtar jag till snön, den finns över hela Sverige men inte hos oss här nere... Super synd för man blir så glad, vitt o ljust blir det med snö..
Piggar ju upp vem som helst..

Igår fyllde jag år, inte ens kalas orkade jag ha...så det blev middag med Mysan o Dennis.. o sedan ligga på soffan..

Tisdagen ska gå åt till att bara ta det lungt, så att onsdagen o torsdagen kan gå åt till att orka jobba.
Hoppas jag kan få hjälp snart för min trötthet den är värst (nej att jag tappar hår e värst) så jag kan bli Silla igen.. För jag kan inte ens ta beslut o tänka för hjärnan pallar inte, jag glömmer ALLT...

Nope nu ska jag lägga mig igen några timmar..
Natti på er...


Kommentarer
Annika

Åååå SUPERGRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du skulle ju ställt till med fest som hette duga!

Hoppas att dagen var underbar!

2010-11-23 @ 10:10:04
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Annika

Vi har lämnat ca 150 kg kläder till barnhem i Polen för ca 1 år sedan. Nu ska vi ta med oss leksakerna till Sri Lanka och dela ut dom där!

2010-11-23 @ 19:31:00
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Anja

Grattis i efterskott Silla. Fy så pestigt att ha det som du har det nu! Men tänk, så fort du träffat läkaren, fått medicin (som förvisso kan vara lite knepig att ställa in) så kommer du rasa i vikt och bli pigg som en mört :-D



Tusen kramar



Vila vila vila vila...

2010-11-24 @ 01:02:52
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: