Egypten

Skrivet den 2010-10-21 kl 20:22:49 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Dagarna går, vi har varit på ikea en sväng idag o handlat lite. Ny bäddmadrass och lite annat smått o gott..
Vi bokade ju resa till Teneriffa som vi sedan ändrade till Egypten o skulle åka den 18 Januari...
Men de fick vi avboka igår, pga tråkigheter som jag inte vill skriva om här än.
Men vi kommer iväg en annan gång...

Jag har inte så mycet att skriva just nu.. Jag kommer igen..kanske redan i natt vem vet...

Men jag kan Berätta att ::: 

Nu har forskarna ÄNTLIGEN kommit på varför män som ligger på rygg snarkar. Det beror på att pungen ramlar ner över rövhålet och täpper till ventilationen........




Detta är en annons Dennis hade kunnat sätta ut ;-)


Kommentarer
Barbro

Äntligen en sann saluföring! :)

2010-10-22 @ 00:56:59
URL:
Silla

hahahah ja eller hur..

2010-10-22 @ 11:17:53
URL: http://sillas.blogg.se/
Marie

haha jag föredrar snarkningar framför annan ventilation...



Haha undrar just om mannen till frun var liiite bitter när han drog iväg annonsen ;) haha



Ja ni kommer iväg senare, världen finns kvar :)

Kram på dig

2010-10-23 @ 10:01:40
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: