Glass

Skrivet den 2010-10-26 kl 11:24:03 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Jag har så svårt att koncentrera mig på sistonde med jobbet.. Skulle behöva ha ledig en tid, sitter otänker om jag ska vara ledig nästa vecka när barnen har lov så jag slipper jobba.. För jag måst ehämta mina tankar lite..
Har en massa mail som jag inte ens kan ta tag  för det står still...

The D ska jobba hela veckan på kvällarna också så det blir jag o Mysan o Ken som kommer ha det riktigt mysigt hela veckan. OM JAG BARA SLAPP ÅNGESTEN på hur mycket jobb som liger o väntar på mig..
Sura kunder som tror att deras frågor är det viktigaste i världen. Usshhh ja... ÅNGEST när man inte okar..
SEMESTER hade inte suttit fel...


Fick i allafall städat igår, hela Krilles rum och smyckesrummet... Har tagit Före bild och sedan får ni se skillnaden..

Längtar så tills där är färdig målat så jag kan börja...SHABBY CHIC welcome too Silla....

Min kusin ska komma på besök från Israel så jag hoppas det "romantiska" rummet blir klart innan dess så han kan trivas där ...he he he manligt sovrum ;-)

Nej nu är det dags med kaffe och sedan får jag se om jag hittar tillbaka till jobbsysslorna..


Kommentarer
Miss S

ska bli spännande att se på rummet...hur smakar den glassen?

2010-10-26 @ 18:56:02
URL:
Silla

Miss s... Jag tror en smakar skit... ;-)

2010-10-26 @ 20:17:42
URL: http://sillas.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: