Paket

Skrivet den 2010-10-05 kl 10:03:59 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Dagarna går, Jag ligger efter med en massa jobb, snart är mailen överfull..
Men måste ta tag i det hela denna veckan...
Igår kom det ett paket från min kära moster i Israel..
Massa halsdukar, Hallo Kittysaker,masa kinder ägg som inte är samma här i Sverige..
Kläder till Dennis och massa bakugan till Ken. Och mobil skydd...

Ja riktigt roligt, men det bästa med allt var att det luktade min moster...

Ja i morgon åker min vännina till Frankrike, tycker inte alls om de för nu när dom går ut medvarningar att man inte ska åka till paris eller lonond... o Brossan som är i London...

Kens hals är mycket bättre så han gick till skolani går första gången på nästan 2 veckor, nu är det My som är sjuk stackaren... Men honblir snart frisk igen...

Jag donar o står i till minksin som ska komma, han ska stanna här i 2 veckor så jag gör vid Krilles rum till honom.
Försöker göra allt på kvällarna, men somnar liksom kl 22 nu för tiden är helt slut på kvällarna.
Fryser gör jag med men vi satte på värmen i går det gick int längre. När det bara var

grader inne så klarade jag inte av mer..
Men jag vill ju inte ha så höga räkningar, detta år...Dom knäkte mig förra året totalt...

Nu ska jag hitta raggsockar och finger vantar så jag kan ha det mysigt när jag gårhemma hela tiden. För jag fryser ju ihjäl...

Hoppas dt är bra hos er...

Kommentarer
Miss S

ja usch ja...det är hemskt..snart vågar man väl sig inte utanför dörrarna...så snäääl moster du har.

2010-10-05 @ 16:46:40
URL:
Silla

Ja hon e jätte snäll...;-)

2010-10-05 @ 22:25:21
URL: http://sillas.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: