Tomte?

Skrivet den 2010-10-10 kl 10:45:43 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Sen var jag på Loppis...blev super glad när jag hittade denna fina "tomte"
Riktigt glad, visa Dennis den o sa titta så söt...
20kr kosta den..Jätte söt...
-Ja Silla, du vet att det inte är en Tomte utan en dvärg, Snövits dvärgar...
-Ja det är en självklarhet att jag vet...
Det gick en timme, så sa jag..
Dennis jag måste erkänna att när jag såg den så tänkte jag JIPPII en tomtenisse den vill jag ha...
O köpte den men klart att det är Snövits lilla dvärg...
Han bara: Hahhahahhah Jga visste det för annars hade du inte köpt den..
Så nu vill jag måla den blå kappan röd o ha den som en liten tomtenisse...
Kan man inte göra det?Det är ju entomte nisse jag vill ha ju...

Familjen e friska och jag börjar jobba som vanligt i morgon...Jippiii...
Nu ska jag städa o mysadenna här Söndagen...
2010 - 10 - 10 Coolt datum...Men nästa år är det bättre 11-11-11 he he..
ha en super Söndag... för det ska jag ha...

Kommentarer
maria p

ja kom in till en kompis i jultider som hade en ren innanför dörren, å vilken fin get säger jag artigt detta har jag fått höra vill jag lova, men ibland blir det fel bara...

för övrigt är min granne dvärg o han sätter sig i rabatterna ibland o gömmer sej, vet ej varför kanske för att han kan...o det är klart du kan måla dvärgen det blir ju en helt unik nisse då...

2010-10-10 @ 16:32:48
URL:
Silla

Hahahhahaahahha...så söt du är...

Skicka hit din granne han pasar i min trädgård... hehehe

2010-10-12 @ 10:35:16
URL: http://sillas.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: