Helgen 3.4.5 sep

Skrivet den 2010-09-05 kl 16:40:55 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Helgen har varit jätte mysig..Här kommer lite bilder på vad vi gjort..



Emilia har fotat mysan...

Ja detta var ingången till Parken..
Ja jag sätter ut det för det finns kanske någon som känner sig väldigt kåt...
Då är det visst bara att ringa...


















Parken var mysig att gå på,men fasiken va dyrt där är..
Sedan gick vi på stan och åt middag där..
Vi har haft en mysig helg..
Idag var Ken på kalashos sin kompis och vi andra spelade golf i trädgården..
Nu har flickorna åkt hem och The D är o spelar golf o jag o Ken o Mysan är hemma.. Dom är ute o jag bloggar..

Imorgon ska jag iväg till en bekant på kvällen, men först bilskolan..
Så fort mitt tillstånd kommit börjar jag ordentligt... annars är det bara läsa teori tills det kommer...
Sen får ni se upp på vägarna...

Ja vi har det bra här hemma...o det är super skönt...

Kommentarer
Miss S

ja men ni verkar ju ha det kul i Malmö...fullt upp har ni det oxå

2010-09-06 @ 00:56:54
URL:
Anja

Är det the D som skrivit sitt telefonnummer på skylten?



;-)

2010-09-06 @ 22:37:26
URL:
Silla

Japp...hehehhehe

2010-09-07 @ 10:50:10
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: