Ken LURADE...

Skrivet den 2010-09-27 kl 09:26:10 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag skrattade så jag höll på att dö....

Ken fick köpa vad han ville inne på buttricks...Då köper han en bajs...

My är ju utan blöja sedan Juli månad och det är ju jätte bra. Men visst händer det olyckor i mellanåt, när hon inte är tillräcklig snabb till toan...( sådan tur är, är det inte ofta)

Men Ken hade lagt ut denna...

Men lite vatten runt om inne på Mys rum...
My kommer in och säger..
Örrkkk
Pappa, det är bajs på mitt rum..
Va säger The D...?
Ja Bajs...Pom pappa....Pom...Pom pappa.. Pom....
The D går in och kallar på mig...
Titta vad hon gjort..
Hon springer iväg till Knsrum förhon vill inte vara där...

Ta det du snälla, jag spyr snart...
ANEJ...säger jag...jag klarar inte av det...
The D börjar klökas...
Jag skrattar så jag vet inte vart jag ska ta vägen...
SNÄLLA SILLA jag ber dig ta du det..
NEj..... Hon kallade på dig....

Här har The D hämtat papper och påse..
Med orden...
Fan det stinker.... mmmm säger jag det gör det, jag andas genom munnen...
Fy va äckligt...
Än en gång..
Snälla Silla ta det du...
NEJ....jag gör det bara inte....

Här böjer han sig ne o ska ta det...
AMEN.... Fan... Det är ju en låtses bajs...
KEN...... DÄR TOG DU MIG....
Vi skrattade....
Jag glömde skriva att han sa till Ken...
Ärligt Ken om du tar den så får du hur mycket pengar du vill ha..
Så säger Ken...NEJ.... jag vill inte ta den...
Istället för att säga...
Ja ge mig 1000kr först så tar jag den... hahahhaha lätt förtjänta pengar för honom ju..
Jätte roligt av Ken att hitta på sådant bus...

My tror fortfarande på att någon bajsat inne i hennes rum och hon tycker det är super äckligt....


Kommentarer
Miss S

heja kensan...lika busig som hans mamma...dennis måste ha dåligt luktsinne ja du oxå eftersom ni tyckte det lukta ...hiihihi...

2010-09-27 @ 17:40:58
URL:
Silla

Ja det var verkligen ett roligt bus....



2010-09-28 @ 07:13:50
URL: http://sillas.blogg.se/
marie

aaa hahahahaha gud vad underbart roligt :D Det är humor det ;)

2010-10-01 @ 08:28:53
URL:
emilia

hahaa!!!

2010-10-01 @ 12:32:04
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: