Måndag morgon..

Skrivet den 2011-04-11 kl 09:06:25 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Helgen har gått, vi har hunnit med en del. Vi var på loppis en sväng i Svedala och sedan i Malmö lite. Pippi och grillat med Krille och Cilla så det har varit en mysig helg. Denna kommande veckan har jag bestämt mig för att inte vara inne på fb förrän mina fönster är tvättade.  Ja tyvärr måste jag bestämma mig och göra så annars så struntar jag i sådant som måste göras för att sitta på fb mellan varven.

31 fönster blir 62 ut och invändigt, nej jag tänker inte öppna dom emellan också då blir jag liksom aldrig klar…

Jodå, jag hade kunnat ta hit en fönsterputsare men jag känner att det är så onödiga pengar när jag försöker spara till körkortet som är viktigt viktigt viktigt..

Nu dags att jobba, My var inte helt sig själv inatt så jag hoppas inte hon kommer bli sjuk ( men det kommer hon) så dags att ta tag i vardagen och börja jobba och sedan ta tag i det andra..

Ha en bra dag så länge


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: