ego bild

Skrivet den 2011-12-01 kl 11:08:25 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Ett ego foto ....

1 Dec och det är 24 dagar kvar till jul...
Jag har inte ens en klapp ...
Känns inte som 1 dec när det inte finns snö..
den 9de fyller min son 25år....hur kan det vara så då måste jag ha varit 10 år när jag födde honom ;-)

My är fortfarande sjuk idag har dom pyssel på dagis men det är tyvärr inget vi kan gå på...

Ja jag har inte mycket att skriva om när man bara går hemma med sjukt barn.


Kommentarer
Silla

Efter telesamtal måste jag meddela att vi firar jul den 25e....

2011-12-01 @ 12:12:00
URL:
Åsa-we will never walk alone

Snygging! Tror inte på att du har en som som e 25....kan omöjligt vara så....:)



Svar: Mest skönt, då har man ju inget att förlora liksom. Även fast jag inte tror den risken hade varit så stor ändå...

2011-12-01 @ 13:24:05
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Annika

Fasiken va snygg du är människa!

ps: tusen tack för ditt mail, va förvånad jag blev men va roligt att min uppfattning är rätt! Han får på tok för mycket skit av folk tycker jag!

2011-12-02 @ 09:02:34
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: