Katerinetorp

Skrivet den 2011-12-04 kl 08:44:35 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Lördagen var vi på julmarknad..Jag Dennis o My... Tjejerna körde vi först till handbollen sedan åkte vi in en sväng till julmarknaden för att titta..

Vilen storm det var, det kändes inte som en julmarknad men detta storm och detta regn... VART ÄR SNÖN...




Stackaren frös och frös.....


Här fick my fiska....



Denna sk Tomte... Var den sämsta tomte ( kan man fan inte kalla honom) jag träffat på.
Han nonchalerade My totalt där fanns 4 barn runt honom My inräknad, dom fick en liten paket av honom, men inte My han sa bara där står en Hallo Kitty.. Vänder sig om och nonchalerar henne..
Jag började koka inom mig, men stod kvar en stund och sedan gick jag...
Han ska vara glad JÄDRANS glad att jag var på bra humör..
För sådana saker kan få mig helt ur balans, men jag tänker inte stå och be om en julklap till mitt barn när han MEDVETEN nonchade det...

Iallafall så kan en sådan här sak få mig till att ALDRIG gå dit igen...
Utan det blir andra julmarknader....




Sen bakades pepparkakor där..

Och det gjordes polkagrisar...

My tyckte denna julgran var så fin...


Sen fick vi med oss 2 glögg hem...

Detta var den godaste glögg jag drukit.. Jätte gott...
Vi testade igår kväll och mums så god den var...




Kommentarer
Maja

Vilken sunken tomte! Jag hade blivit vansinig och hade också kokat! Marknade verkade inte heller ngt vidare men Vildmarksglöggen ska jag smaka.

2011-12-04 @ 09:55:27
URL:
Fnulan

Hur smakade Ikeas??

2011-12-04 @ 10:11:45
URL: http://fnulan.se
Annika

Vilken jävla idiottomte!!!!!!!!!!!!!

2011-12-04 @ 11:44:31
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Åsa.G.

Fattar inte hur man som vuxen karl å dessutom Tomte kan göra så mot ett barn......det e fane mej ofattbart.

2011-12-04 @ 13:13:52
URL:
Silla

Idag ångrar jag mig att jag inte drog av honom skägget...



2011-12-04 @ 18:16:44
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: