Skrivet den 2011-12-28 kl 17:12:42 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Åsa skrev ju något bra om hur man uppför sig i kö..Jag kan ju bara hålla med.

Då kom jag att tänka på en annan sak som stör mig och som jag vill ge IG till.

Jag är en av dom (jag ska skriva jag var en av dom) som när jag står i kö och någon har mindre än mig typ 5 saker så brukar jag säga: Gå du före.

En gång så stod jag där och sa Gå du före! Ohh tack sa damen och ställde sig före mig  och kallar på sin man som kommer med hela kundvagnen full. Kärringen skämdes inte ens utan log bara mot mig. Sedan dess säger jag det ALDRIG MER.

Sedan kan det störa mig när jag står i kö och någon går fram med orden, jag har bara denna. Ja det skiter jag fullstädigt i. Jag kanske har lika bråttom eller kanske mer bråttom än dom. Sådana släpper jag aldrig fram.


Kommentarer
Åsa- Mamma på gott & ont

Jag kan bara hålla med!

Man blir riktigt chockad över hur folk kan bete sig ibland.

Såna självklara saker som man tycker vem som helst borde veta, men icke då!

2011-12-28 @ 21:48:36
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Fnulan

Näääääääääääää fy fan vilken kärring!!!!! SMOCK

2011-12-29 @ 00:28:01
URL: http://fnulan.se
Barbro

Jag släpper fram ibland men långt ifrån alltid, det beror väl mer på om man har bråttom eller hur man känner sig just då. Bara för att man handlat mycket betyder väl inte det att man vill stå i en ännu längre kö.

Men hade sagt till kärringen att hon får ställa sig bakom mig igen, för jag trodde att hon bara hade nägra varor.

2011-12-29 @ 14:41:33
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: