Blandat

Skrivet den 2011-02-14 kl 17:41:03 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår hitta jag en kartong med massa foto som jag haft långt inne igarderoben..

Jag skrattar så för jag hade dille en gång i tiden på att klippa i alla kort.. Så då blir resultatet så här tyvärr efter en tid ( läs flera år) Fattar inte idag vad jag höll på med..Men men…


När My såg den i badkaret, den svart o vita och på cykeln trodde hon att det var hon..




Melodifestivalen: Vilket skit,  i år är det bara skit, visst Brolle e super sexig men nej låten är inte bra.Jag tycker inga av dom var bra, det är liksom inga schlagerlåtar längre.

Jag har satt ut massa skor på blocket för försäljning, Shit vilka konstiga människor som hör av sig ibland är den ena knäppare än den andre…Vilka erbjudande dom ger en istället för att bara köpa o va tysta..

Sen kl 14 kom jag på att jag skulle vara hos läkaren ( den nya) kl 1330 idag… Helt glömt det. Ja mitt minne som ni vet är inte med mig så sistone…

 


Kommentarer
Annika

Hahahha jag gjorde precis likadant! Klippte sönder alla kort och nu fattar jag inte varför!!!!!

2011-02-14 @ 19:16:57
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
marie

Ja jisses vad My är lik dig!! Och jag har haft samma period då jag klippte i korten...hahaha

Kram på dig pinglan

2011-02-14 @ 20:12:15
URL: http://divinemarie.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: