Karaff

Skrivet den 2011-02-23 kl 22:58:43 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Har egentligen inte så mycket att skriva idag, för allt är som vanligt..Vanligt här hemma är att det är fortfarande ett sjukhem, men att Krille kom o var här idag i sjukstugan. Men han skulle träffa doktorn kl 13.30 så då kom han redan tidigare..

Ken har varit på kul i fem, annars är det inget nytt alls..

Flickorna ska ha kompisar som sover över imorgon och det är ju jätte roligt för dom..

Jag har bestämt mig för att börja samla på snygga karaffer, till mitt vitrinskåp som jag ska köpa längre fram. ( kan det vara åldern som gör att jag tycker det e super snyggt)

Ja sedan ska jag göra en lista inte 99saker..Utan 25 saker jag vill önskar göra innan jag dör..

Nej nu är jag super trött, har varit det hela dagen..Tror att det handlar om att jag inte gör någonting.

Ja diska, städar är med barnen mm men inget annat liksom och då blir jag trött o hängig..

Jag älskar snö och tycker det är jätte mysigt att det snöat idag, men jag längtar ändå till sommaren bara för att Mysan ska hålla sig frisk..

Nej nu kan jag inte tänka längre…NATTI…

Sparar /samlar ni på något särskilt?



PS!!! Glöm inte bokrean...


Kommentarer
marie

snyggt med karaffer, då vet man vad man ska köpa åt dig...karaffer och ljushållare :D

Men nej jag samlar inte...jag slänger...allt som inte använts på ett år...

2011-02-24 @ 11:05:37
URL:
Åsa

Jag samlar på Rosa Ljung..de började med att min son Rickard fick en Rosa Ljung häst på sin dopdag av en faster till honom...sen har jag fått på mina födelsedagar...o jag älskar att gå på loppis o auktioner o där kan man fynda Rosa Ljung.Kram.

2011-02-24 @ 12:43:15
URL:
Silla

Marie det e bra..Mensälj...släng inte...finns alltid någon annan som vill ha..

ÅSA..

Jag älskar loppis...

2011-02-24 @ 17:21:13
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: