Lite om allt..

Skrivet den 2011-02-01 kl 23:00:13 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Familjen sover och jag sitter uppe en stund till..Sitter o tittar på blocket som jag älskar.

Ja en dag utan blocket går knappt, inte för att jag köper utan mer för att det är roligt att se vad folk säljer..( jag har köpt saker där alltså)

Igår kom det en liten påminnelse från körkortet, så det måste jag ta tag i ..Jag vill ju ha mitt kort så fort som möjligt.*LÄS NU* Va ju så duktig ett tag men sedan blev My sjuk och Ken sjuk och annat hände här hemma, så jag fick ta dom pengarna till annat än kortet.. Men nu vill jag ha det…

Det kommer bli lättare för både mig och Dennis om jag fixar det snart..och roligare

Så på och spara igen ( hur fan det ska gå efter denna tid med sjukdomar och höga elräkningar) men det kommer gå på något sätt skam den som ger sig..

Ibland har jag så mycket att blogga om, men sedan när jag sätter mig så försvinner det från huvudet så blir det bara tomt liksom. Därför inläggen e så små och tradiga..

Jag har massa annat jag MÅSTE ta tag i, så det går runt i huvudet på mig.

Nu har jag bestämt mig, bröllopsklänningen ska säljas, och jag ska sälja alla märkesskor som bara ligger och aldrig använda och massa annat skit så alla dom pengarna tar jag till kortet..

För en intensivkurs blir det 11.500kr ska jag få ihop ( shit nu drömmer jag igen)

Sen håret, ja vad ska jag säga… Jag väntar tills jag varit hos den andre doktorn för att se om hon kan hitta felet (kanske galna kosjukan) innan jag klipper det.. TROR JAG.. Man vet aldrig med mig..

Snart är det födelsedag  ( kom jag och tänka på nu) Rebecca som fyller 14år och My som blir 3år.

Det ska vi fira med ett kalas för alla 3. För Emilia fick inget kalas när hon fyllde år..Så vi slår ihop alla 3 då. Ken fick välja och valde Astridlindgens värld..

På tal om det så ska vi åka till sommaren igen för MY vill jätte gärna hälsa på sin kompis Pippi.

Jag sitter o tänker på något roligt att skriva som hänt. Men jag har ju inte varit någonstans så inget speciellt har ju hänt..Sedan andra små roliga saker skriver ju jag på FB, så då kommer jag inte på dom här.

Jo, jag har en till sak på min önskelista och det är ett Attract gå band.. Jag har LOVAT att gå på det en timme på morgonen och en på kvällen.. MEN det e fan att dom e så dyra.. 3000kr/4000kr är svinigt dyrt tycker jag. När man egentligen kan gå ut och gå gratis. Men sedan e det SILLA …Som är rädd för mörkret ( det visste ni inte eller hur) och ingen motivation till att gå när det är kallt och regnigt.

( inte ens när solen skiner , så ett gå band hade passat mig perfekt) Plus mina Zumba skivor som jag fått utan Marie TACK MARIE hade gjort så jag gått ner alla dom kilo jag gått upp…

Jag är en hemma människa och kommer alltid vara det så för mig hade det passat mycket bättre.

Nej nu ska jag komma i säng, så jag kan vara människa imorgon.

KRAMAR SILLA


Titta vilken fin Tårta Jeanette gjorde till Luna på hennes 1årsdag...
God var den också...


Kommentarer
Marie

Vassego, kanske ska kompletera med några Yoga´skivor för de dagar man inte känner sig på topp så man får röra på sig och få lite balans i själ och sinne :)

Och du...jag är också mörkrädd :S haha

Kram på dig!

2011-02-02 @ 09:19:05
URL:
Silla

Marie, jag är nte mörkrädd...Jag är UNGDOMSRÄDD ;-)

Efter jag var med om 2 rån så blev jag super rädd..

2011-02-02 @ 11:08:24
URL:
maria

2 rån va läskigt då förstår jag, tänkte du kanske var mörkrädd för att du ser styggespöken då :)ungdomar är värre än spöken. mej kan man dumpa i mörkaste skogen o jag trivs mörkret är min vän...

2011-02-02 @ 14:33:41
URL:
Silla

Spöken är jag inte alls rädd för...

Maria..Jag hade bajsat ner mig...

2011-02-02 @ 15:45:04
URL:
Marie

haha jasså, ja det kan jag förstå. Jag är däremot mörkrädd på riktigt. Däremot har jag noll rädsla för människor,rån el. väldtäkter, kanske är en arbetsskada ;)

2011-02-02 @ 18:36:20
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: