Lördag..

Skrivet den 2011-02-19 kl 20:28:24 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Lördagskväll, Dennis badar, Ken spelar, Flickorna tittar på någon film. My spelar piano och jag ligger o blir fetare i soffan..


Satt o titta i Ullaredsbloggen.. Fina saker som kommer in..Regnkläderna till barnen e ju toppen..
Synd man inte har råd att åka dit o handla..
Denna månad ska vi vara glada om vi har mat på bordet, med alla dessa räkningar och inget jobb..
Så ullared fårjag drömma mig vidare på...
DET ÄR SKÖNT ATT DRÖMMA SIG BORT

Jag har foto på mobilen som ska in här, men jag ahr inte hittat sladden.. och det vågar jag inte säga högt..

Närmsta timmen.
Noppa ögonbrynen
Lägga Mysan
Mysa vidare..

Ha en bra lördagkväll..


Kommentarer
Anonym

Jag har aldrig varit på ullared...har inte råd just nu heller, men skulle vara kul ngn gång

OCh vet du...min pincett är borta...jag dör, jag som plockar varje dag...och jag kan bara inter hitta den!!! AAAA

2011-02-19 @ 21:48:26
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: