Mamma hjärta..

Skrivet den 2011-02-18 kl 16:13:09 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Sitter här med min lilla sjukling.. Idag är det fredag betyder sista dagen på skolan innan lovet.

Ken har ju inte varit där på hela veckan, för han e ju också sjuk. Bara flickorna som varit där.

Men nu är det SPORTLOV…

Lite om arbetsmarknaden: Min son han söker o söker o söker o söker jobb men får inga Stackaren.

Jag tom hjälper honom och letar,men han har den oturen att inte ens bli kallad på intervju. Jag önskar så att jag hade kunnat hjälpa honom, bara ställa honom på dressman, ikea, mediamarkt ja var som helst. En fabrik…precis vad som o säga Nu ska han jobba här…Men så går det ju inte till tyvärr.

Men det gör ont i mitt mamma hjärta…Önskar så att jag kunde hjälpa honom in men jag har ju inte alls dom kontakterna på några ställen..

Usshh måste känna hemskt att inte känna sig behövd någonstans..

Men som ett lager jobb, ja det finns ju bara till studenter nu mera. Det hade passat honom, affär kläders affär hade passat honom men mest av allt hade Gympa lärare passat honom bäst ..

Nu vakande My så fortsättning följer..


Kommentarer
marie

Ja inte så lätt att få jobb idag, och inte ökar självförtroendet med tiden heller...stackarn!

Han kanske borde söka kriminalvården?

Väntar på fortsättning

Och ha en trevlig start på sportlovet!

Kram

2011-02-18 @ 19:16:46
URL: http://divinemarie.blogg.se/
Annie

Jag lovar hojta om jag får nys på nåt!

By the way .,,.. kan han inte plugga till gympalärare då?

Kram

2011-02-19 @ 11:40:04
URL:
Annika

Håller tummarna att han får jobb snabbt!

2011-02-19 @ 16:08:56
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: