Måndag morgon

Skrivet den 2011-02-21 kl 09:17:35 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Säg den glädjen som varar …Igår var My lite hängig på kvällen…( Jag som trodde hon började bli bättre och skulle på dagis i dag) när jag gick o la  mig märkte jag att hon sov oroligt och när jag kände på henne så hade hon hög feber..

Stackars liten Hon var bra en dag… Så nu ligger vi här tillsammans i sängen o håller på att vakna.

Vi får göra det bästa ut av det ….

Men tycker så synd om dom stora barnen, för hur man än vänder o vrider på det så blir dom drabbade.


Kommentarer
marie

jaaa usch å fy, tycker så synd om er, nu får det väl räcka! Håller tummarna för att det här är sista vändan

Kram

2011-02-21 @ 10:39:38
URL:
Annika

Min syster has samma problem. SJukdomarna mellan barnen bara avlöser varandra :(

2011-02-21 @ 12:07:32
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: