Morfar

Skrivet den 2011-02-08 kl 11:17:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag skulle min älskade morfar fyllt år..

GRATTIS på din stora dag...


Är det inte konstigt , men att man aldrig glömmer vissa födelsedagar..
Det finns folk som jag inte träffat på minst 30år USHhh så gammal jag lät nu då..
Men somjag inte träffat men kommer ihåg vilka dagar dom fyller år på..

Sedan när den dagen kommer tänker man mycket på personen...
Ja jag tycker det är fantastiskt..
Barnen hemma idag också IMORGON hoppas jag så att domkan kommaiväg till skola o dagis så jag får något gjort..
Efter stormen inatt ligger det söndriga krukor i trädgåden (Maggan en va dom fick vi av dig)
Allt har blåst runt.. Men tyvärr så åkte inte all skit in till grannarna utan stanna kvar i vår trädgård..
Vi har säkert fått grannarnas skit in i vår, bara för att vi önskade i går när vi la oss att det skulle åka in till dom..

Solen är frame o jag blir så glad då... Riktigt lycklig.... Men det blåser...
Det ska ju snöa nästa vecka... Jag vill ju att det ska komma RIKTIGTmycket...
Tittar jag i bloggen från förra året så fanns det mycket snö i Feb..Så det håller jag tummarna på...

Igår köpte jag en till kista på blocket.. 50kr..som hittat...

Den ska också målas om..
Antingen ska den stå i sovrummet eller i Mys rum..

Nä nu måste jag göra nytta... Kram så länge..

Kommentarer
Miss S

ja det var verkligen ett fynd...det blir säkert fin när du målat om den...lycka till

2011-02-08 @ 16:36:04
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: