Morgon.....

Skrivet den 2011-02-12 kl 09:48:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vilken underbar morgon att stiga upp till...Solen är frame och jag med den..
Helt underbart det var länge sedan, annarsär det så grått och muligt...

Idag ska Dennis iväg på golf och jag o Mysan ska hitta på något...Vet inte vad än..

Igår var det smörgåstårta och väninna på kvällen..Underbart...Det var ett tag sedan jag träffa henne..

Nu ska jag återgå till familjen...Ha en super dag alla...



Det är flamenco festival i Jerez i Spanien...Ohhh vad jag skulle vilja åka dit.
Tittar o letar efter billiga resor men det e så jädrans dyrt att åka just dit.

Älskar Spanien men får vänta tills dom tänker sänka sina priser;-) som aldrig händer...

DÄR SKA JAG BO NÄR JAG BLIR PENSIONÄR...

Kommentarer
Åsa

Håller med dej ang solen den lyser här i Uppland oxå önskar dej o Mysan en härlig dag.Kramar

2011-02-12 @ 10:50:42
URL:
Silla

Detsamma till dig ÅSa... KRAM

2011-02-12 @ 16:28:35
URL:
marie

ååå ja flytta till spanien, då kommer jag å hälsar på! Å dansar flamenco och dricker rödvin :D Kram

2011-02-12 @ 18:39:13
URL: http://divinemarie.blogg.se/
Annika

Gud vilken underbar klänning hon har på sig... jisses sicken prinsessa!

Kika på sista minuten, ibland har de riktiga kap där!

2011-02-13 @ 16:33:24
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: