My dagis..

Skrivet den 2011-02-09 kl 09:19:47 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

God morgon..

Idag blev My lämnad på dagis Det första som kommer i kapprummet  är 2 EGO föräldrar med sina sjuka barn och lämnar dom. JAHA är tankarna om My, då kan hon bara vara på dagis i 2 dagar för att dom jädrans föräldrarna är så ego att dom lämnar sina sjuka barn så dom barnen kan smitta ner alla andra barn…

Så nu VET jag att My kan gå kanske 2 dagar sedan kommer hon vara sjuka i en vecka. Jag blirså trött på INTE MY utan på dom som smittar henne hela tiden..

Stackaren hinner ju aldrig vara bra ju..

Ken är sämre idag, så han ligger hemma. Han blev sämre o sämre i natt..

Ja då kommer snön nästa vecka.. har sett lite vårtecken i trädgården, men nu kommer väl snön gömma undan det o det tycker jag är skönt.. För då blir det ljust igen.

Sitter här med min kaffekopp och vet inte vart jag ska börja idag, vilket rum ska städas eller ska det bara surfas. Ken bredvid mig som spelar på min iphone och hostar o snyter sig i ett..

Måste hitta en present till Rebecca hon fyller år , men va fasiken ska man ge. Ja jag tycker inte det är lätt.Smink och allt annat fick hon i julas. ( nej jag vill inte köpa mer sådant för det ska inte bli gammalt, det är ju bara äckligt)

Iphad ;-) mmmm Iphone hade hon blivit överlycklig för. Men för dyr.. ja vi får se vad vi hittar på.

Jag hade gärna tagit henne på en helg i Barcelona ( hon övar ju spanska i skolan) men men inget jag hade fått troligtvis..

Ja vi får hitta på något…

Nu ska jag vara lite social..


He he Jag när jag var liten...


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: