My sjuk igen........

Skrivet den 2011-02-14 kl 22:45:51 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

:-(  Vad säger man...My han vara på dagis fredag ( när Ken va sjuk) och idag... O nu på kvällen kändes hon varm igen...o jo då 38 i feber...Vad betyder det ....Jo att jag har ett sjukt barn hemma i morgon..

Ja jag tycker synd om henne...FAN VA JAG HATAR HENNES DAGIS...Nej föräldrarna PÅ DET DAGISET...

Nu är det föräldra möte på torsdag...OJ OJ vad dom ska få höra...

Jag hinner aldrig i fatt mitt arbete...Jag kan fan lika bra lägga ner o skita i allt..

Stänga igen helt o vänta med att jobba tills hon börjar skolan ( eller börjar jobba) för jag känner att jag går på sparlåga just nu..

JUST nu i denna stund villjag bara NITA dom föräldrar som LÄMNAR sina barn SJUKA så att dom smittar..

Ja ni kan tycka vad ni vill......MEN DETTA är inte roligt...

Hon har inte fått vara frisk ens i 5 dagar i streck.....



Kommentarer
marie

Uscha jag tycker så synd omer

Känns inte alls rättvist

Och håller med, man måste ha sina barn hemma tills de är friska helt annars går det ju bara runt runt på det stackars dagiset. Tror nog förknarna får börja säga ifrån och sätta regler...på vår skola måste barnen vara hemma 4 dagar utan feber och kräkningar efter de haft magsjuka för att man ska vara säker

Kramrn och krya

2011-02-15 @ 10:57:16
URL: http://divineamrie.blogg.se/
Silla

Jag håller med dig..På torsdag e det föärldrmöte..Då kommer ALLT... Kram

2011-02-15 @ 11:20:42
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: