Sängar..

Skrivet den 2011-02-15 kl 10:26:51 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Har suttit o tittat på olika sängar med kaffekoppen i handen...
My sitter o tittar på tv,hon har feber ochfått ögoninflammation, stackaren...
Men så tänkte ja att jag måste dela med mig av några sängar för det finns ju hur  många som helst...

Barn sängar kommer senare...Nu är det för oss "vuxna"


Verkar ju super mysig att läsa i...Inte sova o inte älska..

Ha ha

Manska nog inte vara hungrig..

Maggan du kunde haft denna ;-)

Ha ha ha

Ligger vi i samma ställning hela natten ;-)

Underbart...

Här kan man tvätta golvet lätt...

Inga mardrömmar här inte..

Samma här...Int evara hungrig närman går till sängs..

Praktiskt..

myspys..

Ja så det är egentligen bara fantasin som sätter gränser på hur man vill sova.. Collt va?...

Kommentarer
marie

jaaa supercoolt

Men jag är så tråkig så jag vill ha en vanlig säng...eller ja hade jag ett hus och pengar skulle det vara en gigantisk säng med stolpar och gardiner :)

kram

2011-02-15 @ 10:55:17
URL: http://divineamrie.blogg.se/
jane

AHAHAHA ALLTSÅ VAR FAN HITTAR DU ALLT??!!

2011-02-15 @ 20:11:42
URL: http://gumpen.blogg.se/
Silla

Jane fråga mig inte..Jag bara hamnar där...ehehhehe

Så serjag en rolig sak så måste jag googla direkt..

2011-02-15 @ 20:20:37
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: