Silladag...

Skrivet den 2011-02-28 kl 15:42:32 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Imorse ringde klockan kl 07.. Jag steg upp lämnade My på dagis, efter 3 veckor hemma.

( Undrar hur många dagar hon kan gå där denna gång)

När jag kom hem, tog jag mitt kaffe, och åt frukost och skulle starta med jobb.. Men jag vet inte vad som hände, jag bara bestämde mig för att NEJ jag tänker fan inte jobba idag. Idag ska jag bara njuta av ensamheten. Har inte varit ensam på 3 veckor , så dagen gick ut på att städa Mys rum i lugn o ro. Titta i tidningar, satte mig o smyckade lite..Bara gjorde INGENTING och allting jag tycker om att göra... Så skönt..

 

Vägrat öppna mailen, tittade inte på min mobil när den pep utan gick och stängde av ljudet för jag orkade inte läsa alla sms, ingen dator alls på faktiskt, fören kl var 1450 och det var dags att gå och hämta My. Då gick jag in en sväng på FB och sa Hej.. Annars undrar väl vännerna där vad jag sysslar med..

Så nu är hon hämtad och jag ska vara mamma tills snäckan går och lägger sig..

DET VAR MIN DAG o skön va den…


Kommentarer
Marie

Gör du helt rätt i. Man måste få ha sånna dagar ibland. Allt finns kvar en annan dag.

Massa kramar!

2011-02-28 @ 16:09:12
URL:
Åsa

Det e du värd Silla att ha en dag för dej sjäv.Kram

2011-02-28 @ 16:53:32
URL:
Barbro

Det är ju mysans födelsedag idag =))

Grattis på födelsedagen My!!!! <3

2011-02-28 @ 18:09:20
URL:
Annika

Det gjorde du helt rätt i. Du förtjänar egentid!

2011-02-28 @ 20:01:33
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: