Lite olika bilder

Skrivet den 2011-01-01 kl 19:16:42 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Lite bilder från Olika utflykter vi gjort... Sätter bara in några nu..

Denna borde jag ha... he he

Till min kusin som ska börja dejta nu... ;-)

Har alltid gillar dockorna i köpenhamn nu tog jag ett foto med en.. ;-)

Det får nog bli Legoland i sommar...

Bo i ett sådant litet hus...Hur mysigt som helst...

Det e så vackert i köpenhamn.."tivolit"

Prinsen o prinssesan...

Yaniv o jag..

Ohhhh la la ( Miss S, denna skulle du ha prövat;-) )

Uppssssssss Vem ligger där om inte jag ;-)

Fjortis ut i fingertopparna..

Ute o åker pulka

Första gången i hans liv han åker "pulka"

Ett riktigt turist foto ;-)

My pysan...




Ni se ju själv att det är inte konstigt jag blir fjortis när flickorna gör så hela tiden ;-)

Vi har haft mysiga dagar, ja jag sätter inte in alla foto vi tagit på alla ställen vi varit , men oj oj vad vi har åkt runt..
Jag är så trött var ju redan trött innan, men biter ihop riktigt mycket just för att vi ska ha roliga o mysiga stunder..

Kommentarer
Marie

Jäklar vad härligt mysigt ni ser ut å ha! Hehe jag som googlar allt ska inte ha en sån tröja ;) Men å andra sidan frågar jag ju dig också :D

Men den andra tröjan kanske jag skulle ha...eller neee hahaha

Haha och jag ääälskar att du är fjortis. Barnasinnet ska alltid finnas kvar, livet blir allt lite roligare då

Kram på dig ;)

2011-01-01 @ 20:50:29
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: