Bromsar

Skrivet den 2011-07-21 kl 17:48:14 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag när sambon skulle köra hem från jobb så tog inte bromsarna..
Så det var ju en rolig utgift att slänga ut precis nu i sommar (höst) tiden...
Hur fan kan bromsar vara så dyra....Men ett måste...
Jag är glad att ingen hände honom...

Så nu är han på verkstan och fixar med bilen och jag o My myser i soffan..
Hon mår inte så bra och gråter för ingenting men så är man väl om man är sjuk..

Ken har åkt till sin pappa till lördag så jag får inget gjort hon vill hela tiden vara nära mig..

En liten rolig bild kan komma med i detta inlägg..


Jag får cykla bort till dagis i morgon och hämta Mys kläder och stövlar för hela veckan ska hon vara hemma..

Kommentarer
Annika

Ajdå... bromsar är ett måste!

Ajajajajaj va Internet är slött här då... grrrrrrrrrrrrrr

2011-07-22 @ 18:39:49
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: