Glass

Skrivet den 2011-07-07 kl 17:14:00 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Glass

Som dom flesta vet är jag inte alls glad för glass. Jag o sambon har lite lekar här hemma en av dom är att jag inte får nämna ordet SLÖSA..

Ja ni kanske kan förstå att jag använder det ordet rätt så ofta till honom.

När jag använder det så får jag straff med att äta en glass han väljer ut.

 

Jag passar min tunga väldigt mycket och säger andra ord som t.ex. använt, spara, generös mm

men så sa jag Maggan slösade så och så mycket bla bla…Han hoppade upp ur soffan  sprang och hämtade VÄRLDENS största glass ..

 

Jag som bantar, fick sitta och trycka i mig glassen…

Sedan blev jag så dålig, jag fick så ont i magen och mådde illa…

 

Fy va glass är äckligt..

 

Så nu passar jag mig väldigt noga för att säga det och han försöker verkligen få mig till att säga ordet för han njuter av att se mig äta glass…


Kommentarer
Fnulan

Hahahhaa ni är ju knäppa! But I love it!

2011-07-07 @ 23:37:02
URL: http://www.fnulan.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: