Husfru

Skrivet den 2011-07-09 kl 22:55:56 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Kan man kalla mig idag...

Jag har varit igång sedan jag vakna...
Massa fick vi gjort i trädgården, sedan BAKA jag en paj...Jo då ni läste rätt jag bakade en paj och den blev super god... Jag fick MVG av alla...

Gjorde kransar till barnen ( med barnen) av ogräset...

Bara varit idag...Jätte skönt... Ingen dator, inga telefoner utan umgåtts....


Barnen plockade...

Jag gjorde grunden...

Barnen bjöd på den...Ser inget vidare ut med super god blev den..

Mys lilla pool...


Kransen som är gjord av ogräs....jodå imorgon blir gräsmattan klippt...

Nu sover familjen, vi har haft stömavbrott ikväll också...Händer för ofta tycker jag...
Hoppas ni har haft en trevlig dag...

Måste fundera ut när jag ska ta semester...Jag behöver det, jag behöver känna mig LEDIG och inte jagad..
Den kommande veckan ska jag jobba med sedan får vi se hur jag gör..
// Natti sussa gott..

Kommentarer
Fnulan

Vad skönt med en paus!!! Att ha kvalitetstid!!!

2011-07-09 @ 23:31:42
URL: http://fnulan.se
Sophie - Vi 3 mot världen!

Ja men visst är det tråkigt!? Fy skäms på såna läsare tycker jag!

2011-07-10 @ 00:04:52
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Anonym

Hoppas du hittar något du gillar ;) En Dagispåse kan du få av Fnulan snart :D

2011-07-10 @ 00:21:12
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: