Mitt barnsliga jag..

Skrivet den 2011-07-15 kl 14:49:17 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Mulbarry...
Ja jag kunde inte låta bli, ni som läst mina inlägg och som känner mig vet att jag kan få för mig saker och ting..
I alla fall så fanns det en plånbok för 2000kr på blocket så jag ringde på den och frågade om det låg 1800kr i den för att den kostade 2000kr...
Hon blev sur och slängde på luren...

Jag vet att somliga köper plånböcker för flera tusen, men jag har aldrig och då menar jag aldrig förstått mig på det. Plånböcker borde man få gratis från skatteverket eller banken...


Kommentarer
myran

hahahahh hon va säkert jättestolt över sin fula märkesplånka o så ringer du "asgarv".... ja vem lägger pengar på sån skit som märkesfjant när barnen i afrika tar sina sista andetag liggande på skitig mark med flugor i ögonen... ja utnyttjar din blogg silla, alla som läser o ser på nyheter... SKICKA PENGAR DIT OM NI HAR ÖVER!

2011-07-15 @ 21:55:20
URL:
Fnulan

AHAHAHAHHAHAHHA fan vad coooool du är!!!! Hahahaha jag dör av skratt!

2011-07-15 @ 23:27:22
URL: http://www.fnulan.se
e-k

Nu fick jag ett gott skratt Silla

2011-07-17 @ 12:52:21
URL: http://www.steeperz.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: