BLOGGDAGBOK

Skrivet den 2011-06-27 kl 11:46:22 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Nej! Jag tänker inte FJÄSKA för FNULAN, hur mycket hon än kommer be på sina bara knän att jag ska vara den som ska skriva i BLOGGBOKEN. Så har jag inte tiden till det. För annars hade mina dagar gått åt till att FJÄSKA för henne. Nej det överlåter jag till andra.

Bloggboken kommer ändå hamna hos mig till slut och den som kommer skicka den till mig ska jag jaga runt i hela Sverige. För jag vill inte ha någon BLOGGBOK, jag har ju kommit bort från papper o penna stadiet. Jag söker ju inga nya brevkompisar. Jag vill ju ha bloggvänner ;-))

Så nej inget FJÄSKANDE från min sida..



Gå in här och titta vad FNULAN menar  

FNULAN vad är ditt kontonummer?? GÄRNA barnens sparkonto också..Så jag kan betala dig för att slippa skriva i BLOGGBOKEN.


Kommentarer
Fnulan

HAhahahahahhaha du e inte klok. Omvänd psykologi? klart du får kontonumret love



PÖSS

2011-06-27 @ 22:52:03
URL: http://fnulan.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: