Kollo för vuxna..

Skrivet den 2011-06-10 kl 09:41:54 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

KOLLO för vuxna..

Har alltid tyckt det är roligt med kollo.. Varje år Krille åkte på kollo så kom jag tänka på när jag själv va där.. Det var riktigt roligt roligt..


( måste kolla upp om Svedala kommun får åka till Hästveda)

I alla fall så får jag se på Fnulans sida KOLLO för bloggare…

”Vill du komma bort från vardagen en stund och koppla av i en fin sjönära och typisk svensk miljö? I Skedvistrand finns en liten by med nybyggda fräscha fritidshus. Vi söker dig som vill resa hit för att uppleva dessa! Förutom sjön finns möjligheter att öva på dina golfslag precis runt knuten. Skulle vädret svika oss har vi dessutom tillgång till både innomhuspool och bastu Du som vill resa iväg behöver gilla avkoppling och framförallt att ha roligt. Detta eftersom vi kommer bjuda på olika aktiviteter och Spottings under hela vistelsen. Stämmer detta in på dig så anmäler du intresse genast för att följa med oss helgen den 10-12 juni.”

Men varför har jag inte sett det innan??


Så jädrans roligt det hade varit att åka med på det..


Så nu ska jag göra mig medlem på den sidan så en annan gång kanske jag får åka med..

Idag är det fredag! UNDERBART!!!


Då blir vi fullt hus men också en full helg.

Kalas, fotbollsmatch, handbolls avslutning, egntligen ett till kalas men det krockar med det andra så det fick jag tyvärr tacka nej till..


Sommarlovet börjar närma sig på onsdag slutar Ken skolan, det tycker han ska bli så skönt. Som han säger sova längre på morgonen…KEN du ska på fritids juni ut i alla fall.. ;-))

Sen vill jag bara tala om för er att Carolina Gynnings parfym var super god..Jag luktade på den iförrgår och det var riktigt sommar fräsch.. Så den kan jag rekommendera..

Ha nu en fin fredag med era nära och kära…


Kommentarer
Miss S

ja fan låter hur kul som helst...detta har vi ju snacka om i år och dar...läste faktiskt en artikel inte för så länge sen om kollo för vuxna..men vet inte om det var samma ställe...en kille som brukar fixa det...finns en sida på facebook oxå om jag inte har helt fel

2011-06-10 @ 15:33:14
URL:
Annika

Gud va härligt det låter!

ps jag har inte glömt bilden men det har varit fullt upp men jag lovar att fixa det ;)

2011-06-10 @ 20:34:05
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Ylva Lundstedt

Goddag! vad intressant dina inlägg verkar. lär verkligen att läsa lite mer. :) Ha en bra helg =)

2011-06-30 @ 16:07:27
URL: http://jade.se/reseerbjudanden
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: