Måndag..13/7

Skrivet den 2011-06-13 kl 09:37:45 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Måndag..

Hur besviken blev inte jag då..

Viktminskning fr.o.m. 30 Maj 2011

Varje måndag är det vågen.. Start 84Kg…

Vecka 1 – 79kg
Vecka 2 – 78kg

Jag har tagit mina powerwalk.. Jag har ätit som man ska men ändå bara gått ner 1kg.. Jag visste att det skulle komma en dag när jag står still på vågen men gått ner i cm och det har jag för jeansen passar mig IGEN… Men skulle vilja se det på vägen också…

Men känner ändå att jag är duktig..Jätte duktig med andra ord.

Helgen som gått har varit fullt upp, denna vecka som kommer är skolavslutning, fotbollsträningar mm.. Sedan kommer sommarlovet för barnen.. Ska bli så skönt..

Från imorgon ska jag göra ett RUM i taget här hemma. HAR JAG BESTÄMMT mig för.

Vi har

7 rum, 2 vardagsrum, 1 hall, 1 badrum, 2 toaletter, 1 kök, 1 tvättstuga,  så jag räknar med att det ska ta 14 dagar..Visst hade det kunnat gå snabbare men jag har ju barnen, jobbet, aktiviteter mm under denna tid också så jag räknar med14 dagar så blir jag inte besviken.

Sambon får sköta trädgården och förrådet..

Nu ska jag börja jobba så ni får ha en bra dag så länge..

// Silla










Här lägger Ken en straff, hans första straff någonsin..
Och vad händer....
Han missar stackaren...
Oj oj oj vad vi fått höra om den ihelgen...

My leker med dom andra barnen som också är och tittar på fotboll....



Kommentarer
Annika

Det är inte Bara 1 kg, det är ju kanonmycket.

Enligt viktväktarna så ska man gå ner upp till 0,5 kg per vecka! 1 kg är mycket!

2011-06-13 @ 10:50:34
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Miss S

ge inte upp nu...kämpa vidare...det ska gå bra...de första kilon går lättast och en del vätska...nästa vecka kan det vara så att du gått ner 3 kg...bättre sagt än fort så huden hinner med....hejar fortfarande på dig



synd Ken...det går bättre nästa gång

2011-06-13 @ 18:17:00
URL:
e-k

DU är duktig..............heja dig-



Vad är det du ska göra i ett rum i taget? städa? dekorera? eller vad?

Bra att planera bara lite grann så känner man sig nöjd sen



Kramen till dig

2011-06-13 @ 19:32:09
URL: http://www.steeperz.com
Miss S

är du redan i juli månad...

2011-06-13 @ 20:28:43
URL:
Silla

2011-06-13 @ 20:51:14
URL:
Anonym

Haha jaaaa jag kör silla kalender...

2011-06-13 @ 20:52:52
URL:
Marie

Ett halvt kilo på en vecka är mycket, absolut max för vad man ska gå ner egentligen för att det ska vara hälsosamt!! Så u go girl!! :D

2011-06-14 @ 10:10:33
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: