Midsommar dagen

Skrivet den 2011-06-25 kl 22:58:57 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Efter en trevlig midsommar så har vi bara slappat idag..

Tyvärr glömde jag kameran i alla lekar vi hade, när vi grillat ochbara när vi mös..
Men lite bilder finns det så om sätter jag in..

Gästerna kom kl 12 och gick vid 00 så det var en lång dag, men trevlig..

Jag tycker ju lekarna är bäst...Super roliga och bäst när det gäller midsommar..



Då blir första bilden på mig då... Ja vilken min...heheheh

My o Ken, jodå vi fick på henne klänningen när vi sa att det var en NÄSTAN likadan Madicken klänning.

Syrran och sonen Krille där bak..

Lilla Luna, den mest charmigaste tös i familjen..
Det är brossans tös och hon dansar till allt..

Flickorna o Ken..

Ett rött körsbär som jag ska dyka på..

Brossan och hans fästmö och lilla Luna när vi är nere på dansen..

Barnen+ milo o Inca


Här dansas det..

My o Luna blev trötta..

Inca brossans tös och Sabine..


Så här kan det se ut om man vill ha kall dricka..

Emilia och lilla Luna..

Rebecca...En riktigt midsommar tjej..

Brossan och Dennis ben.. ;-)


Krille min son övar golf..


Sill bordet blev fotat, men grillbordet ( som var mycket godare och mycket mer och gudomligt kom bara nr i magen och inte alls in o kameran..

Nu när jag sitter här retar det med mig att jag glömde fota med lekarna..För det hade blivit roliga bilder..
Tipsrundan, vann DENNIS... Ett stor GRATTIS till honom...

Kommentarer
sabine

Vem vann 5 kampen då?=)

2011-06-26 @ 05:55:25
URL:
Annika

Gud va fina ni var allihopa!

Och va roligt med tipsrunda!

2011-06-26 @ 12:47:01
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
maria

ja vill ha dina tuttar silla....

2011-06-27 @ 12:02:47
URL:
Silla

ahhahahahaha Maria du är för rolig...



Dom fick ett namn på midsommar, Sabine(svägerskan) döpte dom till Bettan och Spettan...



SABINE: DU VANN 5 KAMPEN....GRATTIS....

2011-06-27 @ 12:06:12
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: