Barnen..

Skrivet den 2011-03-23 kl 17:49:25 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Foto från igår och idag..







Idag var vi och mata Ankorna...Jag tycker inte om när dom flyger över stacketet..
Dom 3 som kom förra året till oss kommer varje dag nu..Men jag har inte börjar mata dom för jag vill inte ha dom så får jag sådana skuldkänslor att dom e hungriga så nu får vi gå ner till dammen och mata dom istället...
Hoppas våra i trädgården hittr dit.

















Idag var både på skola o dagis..Men jag var inte alls på jobb humör så jag har inte jobbat idag..
Behövde nog vara för mig själv lite..
Ha en bra kväll så ses vi...


Kommentarer
Annika

Ååå vilka härliga vårbilder! Hoppas att humöret blir lite bättre snabbt :)

2011-03-24 @ 17:22:13
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: