Gissa...

Skrivet den 2011-03-06 kl 21:00:22 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Kan du gissa vad???
Jo då ni gissa rätt, en ny vecka betyder My sjuk...
Så vi fick en hel vecka på dagis på 3 veckor och idag på dagen blev hon sjuk igen..

Tycker synd om henne..

Hade budat på tradera Pippikläder, en klänning och hemma sydd tunika med pippi tyg och 2 tröjor...
Sista minuten när jag tror jag vunnit så bjuder en annan på allt...så tyvärr blev det inget...

Men jag har hittarbilliga klänningar där (prinssesklänningar ) För 89 kr nya från Thailand..
Köpte en för att kolla hur den är när den kommer och om den kommer...
Är allt bra ska hon få 2 st till, så hon kan byta om när hon är prinsessa...

Jag skriver mer imorgon, kanske sen...

KRAM SILLA



Fick jag av Dennis i fredags...LYCKA älskar vår blommor....


Kommentarer
marie

Stackars My....

Och vilka fina blommor...älskar blommor...men får aldrig blommor

Kram

2011-03-06 @ 21:36:14
URL:
Miss S

hmm...kanke dax att kolla upp henns immunförsvar...eller kanske en sanering på förskolan...är det många som är sjuka där och ofta kanske bra oxå att ta b¨de hals och/eller näsprov...och är det många på förskolan så kunde man förr i alla fall få ditt folk som tar prover på alla barn o vuxna...men vad vet jag...tråkigt för alla er bara..krya på er

2011-03-08 @ 01:24:10
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: