Liten lista..

Skrivet den 2011-03-30 kl 09:30:28 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Brist på att skriva något ( inget händer ju ) Så får ni läsa en liten lista…

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?  Ha ha

Nej det gör jag inte. Har inte sett honom på dom sista 25åren..

2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja många gånger och hon mig..
3. Vad åt du senast? Fläskfile gryta med ris o sallad, snart tar jag frukost.
4. Har du fått någon komplimang idag? Ja, Mamma jag älskar dig. ( det kan man väl säga är en komplimang, jag hade ju gjort något bra.)

5. Har du varit med i en rättegång? Nej, men jag har suttit som åskådare.
6. Är du polare med grannarna? Nej, jag säger bara Hej till mina grannar, alla är gamlingar, längtar tills dom säljer sina hus och den nya generationen flyttar in..
7. Vilka länder har du bott i? Sverige och Israel.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? En vecka sedan…
9. Har du haft en stalker? Nope..(vet knappt vad det betyder)

10. Minns du dina/din musiklärares namn? Bosse,hete han…Javisst hete han det..?!?!

11. Hur bra är din syn? Beror på, på morgonen är den inte i topp men ge mig en timme så ser jag allt..;-)
12. Var är dina syskon just nu?

Den stora brodern äter nog frukost, innan han ska vila (innan jobb)

Den stora syrran ligger nog o sover ( innan hon ska jobba)

Den lilla syrran är på jobbet  och tar hand om bovar.

Den lilla brodern sitter kanske på tunnelbanan i London på väg till jobb.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Amen, den e ju så pinsam, jag drömde att jag kom in i BB huset och försökte förklara för en av tjejernadär vaden av killarna hade gjort mot henne..Ja det var ju såååååå på riktigt i drömmen..


14. Vem ringde dig senast? Maggan igår kväll..
15. Vilken tid gick du upp imorse? 0745 men legat i sängen en stund och myst med sjuklingen.

16. Vad ska du göra i helgen? Mysa med alla barnen, dom kommer på fredag. Ut en sväng kanske på loppis o titta.

17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Jobbar du idag?
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Carolina Gyning ( vänta är hon kändis,jo det kanske hon är)

19. Vad finns i din bakficka? Har inga byxor på mig…
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Nanna kudden.
21. Vad åt du till lunch idag? En macka och flera koppar kaffe(igår) har inte ätit än.
22. Vad är det första du gör på morgonen?  Kollar mobilen,Sedan kollar jag facebook, sedan Sydsvenskan och sedan går jag upp..Allt det gör jag i mobilen så klart. Innan jag ger My den så hon kan titta på Pippi i den..

 23. Vad ska du göra efter det här? Äta frukost, o ta tag i vikningen av tvätt. Kolla mailen om det kanske finns någon som vill köpa min klänning..

Ha en bra dag så ses vi kanske sen…

Dagens låt: Grenade älskar låten..
Dagens dusch: Nope ingen än, Bada igår kväll..

Dagens frisyr: Hästsvans..
Dagens smink: Inget alls idag..
Dagens klädsel: Svarta tights, svart långt linne och tunika.

Dagens planer: Hemma,med sjuka My..

Dagens vill ha: Ha ha, ja listan kan vara lång men okej då. Tidningen Nära.

Dagens saknad: Krille och Cilla.
Dagens drog: Marlboro och kaffe.

Dagens träning: Armar( vika tvätt)
Dagens måste: Jag har inga måsten när My är sjuk, annars jobba.

Dagens dricka: Kaffe, kaffe, kaffe, kaffe och ett glas saft..
Dagens mat: Idag blir det något lätt lagat, antagligen en gryta

Dagens mående: Glad, fridfull och kärleksfull….



Kommentarer
marie

Kul med listor ju! :)

2011-03-30 @ 13:11:27
URL:
Annika

Va roligt det var att läsa listan!

2011-03-30 @ 21:04:11
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
sabine

Ha ha ha ha han äter aldrig frukost...han hoppar över den , så han både kan vila OCH sova middag!=)

2011-03-30 @ 21:20:05
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: