Pärla

Skrivet den 2011-03-16 kl 20:26:16 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag är en sådan jävlig dag…

Jag är arg och besviken…

Men skit detsamma..

Idag har jag o Mysan pärlat vi gjorde converce( tror det stavas så) som ska bli örhänge..




Inte för att jag kommer använda dom, men kanske flickorna..

Sedan fick jag kallelse till mammografi, Super viktigt att gå på..


Jag var där för nästan 4år sedan när dom hittade något, men sådan tur var så var det inget. Men man är ju alltid orolig för det. Helst när saker o ting händer runt omkring en hela tiden.

Idag har jag tävlat på Fb en massa, ja jag hoppas ju på att vinna det ena eller det andra..

Meningen var att jag skulle jobba lite ikväll men jag e e arg så jag har ingen arbetslust alls.

Nu ska jag pärla lite till…

See you…


Kommentarer
Annika

Trist att humöret inte är på topp men öronhängena är underbara!

2011-03-17 @ 14:52:17
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Annika

Det är viktigt att man går på sina kontroller!

2011-03-18 @ 11:20:00
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
flickorna

så finna jag kommer ta nya hål så snart som möjligt(:**

2011-03-18 @ 13:10:41
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: